Vanlige spørsmål

 

 

Vanlige spørsmål og svar

Klistremerker / Stickers

På grunn av at vi har stor etterspørsel etter gratis klistremerker, må du selv betale porto for dette. Vill du ha stickers? Send oss da et brev til:

Hollywood
Vandagatan 3
164 74, Kista

I det brevet legger du et nytt brev med din adresse med 2 stykk frimerker på, så legger vi i klistremerker å sender dette tilbake til deg.

Hvordan lager jeg en retur?
Fyll i returskjemaet som kom i pakken eller som du kan skriva ut her på siden under Retur og reklamasjoner, legg den sammen med varen / ene som skal returneres. Pakk produktene godt inn enten med egen boks / pose eller bruk den samme forpakningen som varene kom i. Sett fast den vedlagte returetiketten på utsiden av pakken og ta det med til din nærmeste Bring kontor.

Noter at varen å til og med forpakningen må være i uforandret tilstand. Ingen etiketter eller lignende får settes direkte på sko kartongen ved en retur. Blir kartongen skadet ved retur til oss tar vi ut en avgift på minst 20% av varens verdi eller 300 NOK. Keps får ikke sendes i brev, men må sendes til oss i kartong da det er viktig att formen ivaretas.

Vi sender deg en e-post så fort vi har mottatt din retur. Tilbakebetalingen/oppdatering av fakturaen skjer 1-5 hverdager etter at du har mottatt retur bekreftelsen via e-posten. Observer at under høy belastning kan retur håndteringen ta opp mot 14 dager.
Hvorfor har jeg ikke fått min faktura?
Fakturaen kommer til deg den 15:e hver måned om du har valgt Svea konto (delbetaling). Om ikke sendes den til den e-mail adressen du har oppgitt. Har du fortsatt ikke fått fakturaen, kan du kontakte Sveas kundetjeneste og be de sende deg en ny.
Jeg har valgt faktura – hvorfor nektes mitt kjøp av dere?
Når ett fakturakjøp gjennomføres tar Svea en micro-opplysning av deg som kunde for å kunne se om de kan tilby den ønskede kreditten. Du får da omgående beskjed om kjøpet er godkjent eller ikke. Om kjøpet nektes kan du alltids kontakte Sveas kundetjeneste for med informasjon.
Finnes varene på webshoppen i butikk?
Mange av varene finnes på våre butikker. Men dessverre kan ikke alle butikkene ha like stort sortiment som webshoppen. Sortimentet på butikkene skiller seg også fra hverandre. Du kan kontakte din nærmeste Hollywood butikk for å få vite mer om dette.
Stemmer fargene i bildene med virkeligheten?
Vi sjekker alltid våre bilder mot virkelig produkt for å sikkerstille at fargen på det som legges opp stemmer. På grunn av at innstillinger og kvalitet skiller seg beroende på hvilken skjerm man har kan man av og til oppleve at produktene har en annen nyanse enn det som vises på skjermen.
Hvorfor har jeg ikke fått noen SMS-avi?
Vent til ettermiddagen, har du ikke fått noen avi via e-mail eller SMS kan du høre av deg til kundetjenesten. Har du ett kollinummer men ikke avi kan du med hjelp av kollinummeret og legitimasjon hente ut pakken.
Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken?
Henter du ikke ut pakken din kommer vi til å dra av 300 NOK for frakt samt administrasjons avgift. For å unnvike dette kan du velge å hente ut pakken og gjøre en vanlig retur.
Hvordan skal man vite hvilken størrelse man skal kjøpe på skor?
Mål foten sånn her: Still deg med hælen mot en vegg å legg noe (til eksempel en bok) framfor den lengste tåen. Mål avstanden mellom veggen og boken. Dette er din fotlengde. Ettersom man ofte har ulike lengder på føttene burde du måle begge og bruke den lengste fotlengden av disse.

Til din fotlengde må du legge til 10-20mm ekstra (beroende på hvor brei eller smal din fot er samt vidden på den sko modellen du velger) for å få den størrelsen du behøver. Om din fot er 220mm lang så burde du sannsynligvis en sko som er ca.230mm lang om din fot er "normalbrei".
Er størrelsene i US eller UK?
Alle skostørrelser er i US om ikke annet angis. Gå inn på størrelse tabellen for å kunne se motsvarigheten i EU og CM.
Er størrelsene alltid helt eksakt målt i tabellene til klærne?
Størrelsene kan skille seg noen centimeter mellom hvert plagg.