Returer og reklamasjoner

 

 

Returer og reklamasjoner

Endring av ordre
Ettersom vi vill att du skal få din pakke så fort som mulig så pakker vi dine varer kort etter at din bestalling har kommet inn til oss. Vi har derfor ikke mulighet å endre din order. Vil du legge til en produkt eller bytte størrelse vennligst legg en ny bestilling.

Angrerett/åpent kjøp
Når du handler på Hollywood har du alltid 14 dager full returrett (pengene tilbake). Observere att det rekker med å gi beskjed til oss at du vil unytte din angrerett innom 14 dager fra den dagen du har mottatt pakken. Gjeller ikke ved kjøp av undertøy eller badeklær.

Noter at varen å til og med forpakningen må være i uforandret tilstand. Ingen etiketter eller lignende får settes direkte på sko kartongen ved en retur. Blir kartongen skadet ved retur til oss tar vi ut en avgift på minst 20% av varens verdi eller 300 NOK. Keps får ikke sendes i brev, men må sendes til oss i kartong da det er viktig att formen ivaretas.

Vi følger Konsumentverkets regler og riktelinjer for e-handel (mer info her).

Bytte kan ikke gjøres til et annet produkt. Se mer informasjon under tilbakebetaling. Du står selv for returfrakten. Har du spørsmål om din vare eller ditt kjøp, kan du ringe eller e-maile oss så hjelper vi deg.


Returnere varer
Returseddelen skal alltids fylles å sendes tilsammen med varen/ene som skal returneres. Det er viktig at du fyller i returseddelen korrekt, det er bedre å fylle i for mye enn for lite. Pakk produktene godt inn enten med egen boks / pose eller bruk den samme forpakningen som varene kom i. Sett fast den vedlagte returetiketten på utsiden av pakken og ta det med til din nærmeste Bring-representant. Om du er usikker eller har noen spørsmål ring oss gjerne på 800 24 711 eller via e-mail til [email protected]. Det er viktig å angi ordrenummeret i e-mailen.
 

 

Retur med Posten:
Besøk ditt lokale postkontor, send varen til:
Hollywood
c/o Postens godssenter 
0060 Oslo

Skriv ordrenummeret på utsiden av din returpakke da det kan hjelpe til en fortere returhåndtering. Returnerte varer skal være ubrukte og i ny tilstand, dette gjelder også emballasjer. Ved all kontakt angående retur/forespørsler, skriv ditt ordrenummer i emnefeltet i e-mail til oss.

Vi sender deg en e-post så fort vi har mottatt din retur. Tilbakebetalingen/oppdatering av fakturaen skjer 1-5 hverdager etter at du har mottatt retur bekreftelsen via e-posten. Observer at under høy belastning kan retur håndteringen ta opp mot 14 dager.


Garanti/Reklamasjon
Eventuelle garantier eller reklamasjoner må meddeles via e-post før retur. Retur får ikke skje før en avtale med Hollywood har gjennomførts. I visse fall kan ett fotografi rekke, hvilket betyr at vi vil ha en korrespondens før garantisaken settes i bruk. Vi følger Konsumentkøperlagen og vil du lese mer om hvilke regle som gjelder, besøk www.konsumentverket.se. Vi kommer til å følge Allmänna reklamationsnämndens rekommandasjoner ved eventuelle tvister.


Tilbakebetaling

Om du har returnert hele din ordre kommer vi til å tilbakebetale deg beroende på hva du har betalt med.

Kredittkorts kjøp og PayPal:
Om du returnerer en ordre eller deler av en ordre som du har handlet via kredittkort eller PayPal behøver du ikke å sende med noe kontonummer da tilbakebetalingen skjer til samme konto ble brukt i kjøpet.

Postoppkrav:
Tilbakebetaling gjøres til ditt bankkonto og vi behøver da dine kontodetaljer. Send alltids med ditt kontonummer.

Fakturakjøp:
Har du valgt å betale via Svea Faktura eller Svea Konto justerer vi ordrebeløpet samt e-mailer deg en oppdatert faktura med det nye beløpet.
Om du allerede har betalt din faktura kommer vi til å gjøre en tilbakebetaling til Svea som da betaler dette videre tilbake til deg. Kontakt Svea for mer spørsmål.

Uavhentede pakker:
Du har 14 dager på deg å hente ut din pakke hos postkontoret. Om du ikke henter ut pakken innom denne tiden returneres pakken til oss. For uavhentede pakker drar vi av 300 NOK for frakt og administrasjonsavgifter på summen du skal få tilbake.